ikincianalik Kızlar şimdi doktordan geliyorum ilk defa çatı muayenesi oldum. Çok gergindim hatta kendimi kasmama rağmen hiç acımadı korkmayın bence ben çok korkarak gittim ama hiç hissetmedim bile
Selimem ikincianalik Ben de 37+4 haftasında oldum doktorum haftaya tekrar yapacağım dedi Hiç acımamıştı ama 39’da insan ikincisi acır mı diye korkuya giriyor😁😁🥰🧿🤲🏻 Şimdi ikinci kez acır mı onu düşünüyorum
Yasemin-ya ikincianalik benimde 10 gün sonra Çatı muayenem var çok geriliyorum nasıl yapıyorlar çok canım yanacak mı diye