tugce67-67 Evet selda hanım çok yoğun talep çok fazla. Benim ilk hamileliğimin takibini selda hanım yaptı 1,- 1,5 ayda bir kontrole çağırıyordu düşün🙊 kendisi hiç para göz bir doktor değildir ayrıca,ben kendisinden çok çok memnunum lakin hastane için aynı şeyleri söyleyemicem çünkü asla doğumda memnun kalmadım.Takibimi selda hanım yapsın doğumu reyap ya da bahçeşehirde ki istinye hastanesinde yapıyım diye düşünüyorum fakat fiyatlar çok uçuk.Bakalım araştırıcaz.