Furelcag daha 2 gün önce sırf bu şikayetim yüzünden gittim bende. Bende ilaç kullanmama taraftarıydım ve alttan muayene yapar diye çekiniyordum. O yüzden 5 gün kaşıntım oldu 3 gün boyunca sirkeli su ile yıkadım ama inan hiç bir işe yaramıyor. Kaşıntım geçmedi ve geceleri daha fazla oluyor. En son gittim doktora. Anlattım şu belirtiler var dedim. Yanma acı kaşıntı akıntı hepsini söyledim. Fitil verdi. Ki bunu yine krem vs geçirmiyor. Üçten geliyor bu mantar. Krem sadece dıştaki tahrişi önlüyor. 6 adet fitil verdi. Gece yatmadan önce kullanıyorum 2 gündür. Çok şükür rahatladım kaşıntım kalmadı. Kremi de sabah akşam sürüyorum. Bence git doktora zaten anlıyor doktor muayene yapmıyor alttan. Yapmak isterse de hiç dert etme bende sağlıkçıyım ve üstelik tesettürlüyüm. Tıpta kesinlikle ayıp olmaz asla utanma. Mantar çok tehlikeli bişey ben alternatif çözümler istedim ama ne sirke ne krem işe yaramıyor. Tek çözüm fitil. Enfeksiyonu sadece o atıyor. Hala da kullanıyorum ben