iremurat PeLinAvcErtrk çok şükür ıyi canım bebgimde ense kalınlığı cıktı ama bundan sonra ıyi olucak insallah.
PeLinAvcErtrk iremurat benimde haftaya salı 2 li taramam var şimdiden endişe var ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
iremurat PeLinAvcErtrk sadece kan verip ultrasona giriyosun canım endişelenme hayirlisiyla herşey güzel olur