Busraa_4666 Gaz sancısı mı yoksa doğum sancısı mı ayırt edemiyorum sabah 4 den beri var ama ne çok şiddetleniyor ne azalıyor düzenli ama af edersiniz gaz da çıkartıyorum. Şu saate kadar kesmedi ama şiddeti de artmadı nasıl ayırt edicem 37 haftaligim