esrAlp Geçtiğimiz yaz çok ağır bir şekilde hastaneye kaldırıldım baş dönmesi ve mis bulantısı be nabzım çok düşmüştü meğer vertigo olmuşum ilaçları kullandım baya ara ara kendini belli edince tekrar
esrAlp Bu gece tekrar başladı 15 haftalık hamileyim vertigo ilaçlarını gebelikte kullanan var mi yaşadınız mı
esrAlp -Defnee- eksik olmuş 15 haftalık hamileyim gece tekrar başladı çok kötü bişey ilaç kullanan var mu vertigo için gebelikte
-Defnee- Bende vertigo oldum zamanında, betaserc kullandım aylarca ama gebelik dönemimde hiç yaşamadım. Hamilelikte vertigo ilaçlarının kullanılması konusunda bir fikrim yok maalesef.
brcaky İlaçlar için doktora danışmalısın bence, belki kullandıkların zararlı olabilir. Kristal oturtma tedavisini konuşabilirsin bide
esrAlp brcaky evet yazın olduğumda bir hafta hastanede yatırmak istemişti oğlum küçük olduğu için yapmamıştım şimdide çok korkuyordum korktuğun başıma geldi umarım ilerlemez