ayseeemiray kızlar saka gibi gece kasıntı tuttu sabah bir kalktım karnım çatladı hep okadar kremler yağlar kullandım ama yok eğer yapısal olarak catlama olacaksa oluyor kaçış yok🥺
ayseeemiray Nusya10 36haftalığım canım gece bir kasıntı aralıksız dedimki yağladım heralde alerjik yaptı dedim sabah bir kalktım şok oldum inanamadım
ayseeemiray DilekBodurr bende 36 bir gecede catladım saka giib önceden vardı ama biranda bukadar olması sok etti
Gnsssss ayseeemiray yaa yapacak bişey yok siz elinizden geleni yapmişsiniz en azindan😊 yanliş anlamazsani kaç yaşindasiniz, yaşla da ilgisi olduğunu duydum❤️
Elizzz Benimde cok kasintim oluyor su ana kadar çatlamadım. Sadece gece yatmadan her gece vazelin sürüyorum . 35+1 haftalik oldum umarim bende catlamam
Mekamu Gnsssss bence tamamen cildin yapısıyla ilgili bir durum. Günde en fazla 2 lt su içerdim ve 25.haftadan sonra krem kullandım. 41.hafta doğum yaptım 0 çatlak.
Ayse0707 Gnsssss annem 3 cocuk dogurdu hatta en kucuk kardesimi 42 yasinda dogurdu 0 catlak var 😀 umarim ona cekerim daha 26.haftadayim simdilik bisey yok