ArzuEvin Günaydin kızlar umarım hepiniz iyisinizdir . ben bugün 42 haftaya girdim yani 41+0 ve halen sadece arada sırada kasılmalardan bel agrısı mdan başka belirtilerim yok. dün kontröle gıtdım ve pazartesıne kadar zaman verdi gelmese suni sancı vermek ıstiyorlar . Acaba rahim açılsın dıye ve sancılarım başlasın dıye tavsiyelrınız varmı lütfen.
nesshe ArzuEvin peki bebeğin hareketleri ne durumda ?bende 38 deyim belirti yok ,bebekte çok hareketli değil ,telaş etmesem de ediyorum biraz
brcaky Burada gördüğüm kadarıyla,hurma, elle yer temizleme, merdiven inip çıkma, squat, ve korunmadan ilişki diyorlar ama bilgim okuduklarım kadar tecrübem yok😊
ArzuEvin nesshe bebek aktiv yani cok az tabikide Ama yinede hisediyorum umarim beni üzmez ve sancilarim normal gelir bu hafta sonu ltfn dua edin