Kizimveoglumm Kızlar Meryem ana otunu sancı açılma olmadan suya koysak duaları okusam sancı açılma olur mu acaba
Nazlibicicek Bende merak ediyorum aslında. Üç cm acigim var alcam bugün. Hemen koysammi diye düşünmüyor değilim Kizimveoglumm
Nslhnfdn Kesinlikle acilma yapiyor. Cok etkisi oluyor etrafimda ki bir kac kisiden biliyorum. Baya faydasini gormuslerdi. Aktarlar da bulunuyomus sanirim
Kizimveoglumm Nslhnfdn hiç açılma yok şuan yarın doktor kontrolüm var gidip sonuç öğrenip ona göre alıp koysam birde bebeğin başıda yukarda dedi pazartesi gittim de inş inmiştir 🤔 bende otu alıp koyarım
DndDin Kizimveoglumm inşirah suresi bebegın kanala gırmesınde faydalı oldugu soylenıyor yer gök dua üzerine belkı faydasını görürsünüz 🤗🤗
Kizimveoglumm DndDin 38+4 cnm çok yoruluyorum artık çok ağrıyor her yerim 😄gelsede bizde biraz rahat etsek 🙏🏻
Bush Suyunun sicak soguk olmasi fark ediyo mu kizlar ? Bi de koydukdan snra suyundan olaki icemedik faydasi olmaz mi o zaman ? Ben gelinimize biraktim dguma falan gdersem o koycak ama suyundan icme sansim olmaz 😔
DndDin Kizimveoglumm aynı fıkırdeyım ama allah hayırlısını nasıp etsın acele etmeyelım bence belkı bızden ayrılmak ıstemıyorlardır 🤗 herswyın vaktı zamanı var demekkı bız sabırsısız . Ama benım küçük tosbik hiç acelecı degıl babası gıbı sakın o yüzden gelmwyecek 40 haftayı gececek galıba 😂😁😂
Kizimveoglumm Nazlibicicek 😊😊 gelir gelir ama artık zor oluyor gerçekten insan nefes alamıyor şuan bile göğüs kafasime bir bastırdı ki nefes alamıycam diye korktum bazı bebekler annenin kaburga kemiklerini bile kırabilir mis , 😌😌
Nazlibicicek Kizimveoglumm evet çok zor oluyor her kasilma da kaburgaların olduğu yere 25 kg yük biniyormus. Çok zor gercekten. Yamultuyorlarmis