zeyneparacii Merhaba hanımlar , 7+4 dük dün ultrasonda ilk defa baktırmaya gittik karından baktığı zaman göremedi galiba Birşey demedi sonra vajinal baktı gördü normal mi kalp atısını görüyorum dedi
Efa34 zeyneparacii canım ben de aynısını yaşadım geçen hafta. Keseyi görüyoru sadece karından dedi. Korktum tabi ben. Sonra alttan bakınca kalp atışını falan duyduk. Neden öyle oldu dedim. Bizim makineler biraz eski onunla alakalı dedi.
brcaky Normal canım ama alttan muayene isteme sürekli zaten 1 hafta 10 güne karından görmeyede başlar
Hannee Aynı şeyi bende yaşadım 5 haftalıktı karından gözükmüyor alttan bakıcam dedi keseyi gördü 2 hafta sonra gel dedi bir hafta sonra kaşık agrım ve lekelenmem oldu acile gittik kalp atışı var dendi