Oezy_01 Selam şahane anneler. Geceden beri hafif sancım var ve az önce pembemsi bi akıntı geldi. 38+4 teyiz. Sizce de yolda mı bal kuşu .. 😊🐣
Oezy_01 Berra20 Ay şahane şu an garip bi sevinç var ağrı felan umrumda değil. Kavuşucas galiba diyip içimden şarkı söylüyom valla.. Allahım herkese sağlıklı ve rahat doğumlar nasip etsin. Bekleyelim bakalım.. 😊🐣🎀
Oezy_01 Shr1530 Öyle gibi şu an uzanmış vücudumun tepkilerini takip ediyorum. Bir de kafamda yapmam gerekenleri planlamaya çalışıyorum. Gram korkum yok. Psikolojik olarak iyi hazırladım kendimi. Hayırlısı ile gelsin minnoşlar.. 😊🎀
Oezy_01 Mervee35 Hem de nasıl.. 😊 Son aşamada aynı durumda olur muyum bilmiyorum ama olsun. Mucizevi bişi gerçekleşicek acılı da olsa muhteşem.. 😊🐣🎀