Kızlar size 4 günlük oğlumu emzirirken yazıyorum. Pazartesi günü haftalık rutin kontrole gittim. Pandemi dolayısıyla doktor seçme hakkımız yok, hangisi denk gelirse ona gidiyoruz. 38+3 haftalıktık. Doktor ultrasonda baktı sonra nst istedi her hafta olduğu gibi. Ama ultrasonla dakikalarca baktı, bi terslik olduğunu anlamıştım. Nst sonucum da çıkınca tekrar doktorun yanına gittim. Bana bebeğin bu hafta hiç gelişmediğini, göbek çevresinin de 33 haftayla uyumlu olduğunu söyledi ve tıp fakültesine sevk etti. Ben tabi saatlerce ağladım. Öyle bi konuştu ki ben bebeğimi kaybedecem sandım. Tıpa gittim defalarca testler yapıp acil sezeryana aldılar. Eve gidip eşyalarımı almama bile müsaade etmediler. Akşam oğlumu kucağıma aldım. Çok şükür şimdi iyi. Sadece biraz zayıf ama güzel emiyo tez zamanda toparlar inşallah. Sonuna kadar okuduysanız çok teşekkür ederim. Sütüm gelmeyecek diye de korkmayın elbet geliyo. Sabırlı olun, vazgeçmeyin. Hemen mamayı seçmeyin. Allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin 🥰