İlk üç ay ve son üç ay çok acil olmadıkça müdahale yapılmıyor parol içebilirsin zaten doğumuna çok kalmamış yine de doktoruna danışıp bir imzalı kapıt alarak diş hekimine gitmekte fayda var belki de düşük dozda bir antibiyotikle bir süre ağrını baskılayabilir iltihabik bir durum varsa diş hekimi asistanıyım genel anlamda bu şekilde ilerliyor