Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim bu ara ya sabahları uyandığımda karnımda ağrı hissediyorum ya da geceleri uyandığımda ve bir süre sonra bebeğim karnımın sol ya da sağ tarafına toplanıyor karnımda şekilsiz bir yamukluk oluyor düzeltmek için ovalıyorum sonra geçiyor kontorlüm haftaya başına böyle bir durum gelen varmı neyden oluyor acaba?