EsmaAsena Sebker Adıyla yaşasın arkadaşım ama arden bana daha güzel geldi tabiki kerem ismi de çok güzel belki ikisini de koyarsın 🥰
EsmaAsena Neslihankk Perayı ilk defa duydum ☺️ kulağa çok hoş geliyor. İsimler ve anlamları çok güzel canım. İnşallah hayırla taşısın ismini 🌼
EsmaAsena Annisko Yaaa tam bi prenses ismi olmamış mı 🥰🥰 aminnn inşallah hayırla gelsin güzel anne ☺️
EsmaAsena KubraaaD Defne ismi az önce de dedim çok duru bi isim yanına ne koyabiliriz cidden düşündürüyor. 🤔🙃
Tatlisannedilekk EsmaAsena saol kuzum😘 ismail kayınbabamın adı yusuf benim babamın adı, eşime hiç başka isim düşünmekle uğraşmayalım ismail yusuf koyalım sence nasıl dedim hoşuna gitti öyle karar verdik😊
EsmaAsena BabyYoda Çocuk bi an kocaman adam gibi geldi gözüme 😄 yiğit olsun inşallah adıyla yaşasın 🌸