Arkadaşlar merhaba. 2li tarama yaptırmadım 4lü tarama yaptı doktorum. Ve sonucum 1:1010 çıktı. Doktorum risk var dedi. Başka 7 doktora daha sordurttuk hepsi bunda bi sıkıntı yok dedi. Değeri bana yakın çıkan arkadaşlar doktorunuz nasıl yaklaştı panorama testi önerdi mi mesela. Benim doktor yaptır dedi 2700 lira imiş sağolsun🙄