Evet yapilabiliyor, ama belini zorlamaman lazim, agrin varsa mutlaka ortopedistle gorusup agrilarina cozum bulman gerekir.
Benim hamileligimin 5. Ayinda fitik cikti bende, cok zorlandim allahtan agrilarim gecti simdi, ama cok dikkat etmelisin. Her iki doktorum da normal dogum yapabilirsin dedi