Mommmmmmm Ben de şu anda aynı şeyi düşünüyorum. Gebelik zehirlenmesine çok müsaitim. Obezite ve 35 yaş üzeri olmak. Tansiyonumla ilgili bir sorun yoktu. Şimdi ölçtüm 13/8 ama bu bile bana fazla geliyor. Pazartesine kadar dayanabilirsem doktor randevusuna gittiğimde doktorumla detaylı konuşabilirim. Siz dün gittiniz , doğum mu yaptınız bugün ?