2 gun evvel erken yatmistim sabah da 10 bucuk gibi uyandim ve idrarim resmen kahverengiydi endiselenip doktorumu aradim dehidrasyona baglidir suyu az icmis olabilirsin renkte acilma olmazsa beni ara tekrar dedi.Sonraki idrar rengim acildi ama bu sabah yine ilk idrarim kahverengi geldi yasayan veya cozum yolunu bilen varsa yprumlari bekliyorum🙏