mrhb arkadaslar 28 haftalik hamileyim ama 3 gundur tansiyoun yukseldi doktora gitim tansiyon ilaci verdi gune 2 tane icuyorum ve tansiyonum dusmeye basladi ama bebegime zarae verirmi ilaq icmem korkusu var tansiyon hapi kualnip hamileligi iyi giden analeler var mi😔