Muberraonur bende de kaç 2 aydır var soğuk süt,gaviskon,renni şurup,bunları hep denedim geçici olarak geçirdi ama şimdide yoğurda kekik katıp yiyprum rahatlatıyo iyi geliyo birde yattığınız zaman sırt kısmınızı yüksekte tutun faydası oluyo yastık koyun inşallah kısa sürer sizin geçmiş olsun