Serzeyyyy Kadın doğumla ilgili değildi yalnız.Evet kadın doğumcum da söyledi ama ben tam bakılsın diye dahiliyeye tam kan verdim,düzenli endokrine de gözüküyorum zaten.Troid ilacım da var çünkü.Yani açıkçası doktorlar da (özel,devlet,fakülte) çok üstüne düşmüyor.En ilgilisinde bile muayenesi iyi ise başka şeyde eksik kalıyor.O yüzden biraz da tırnağın varsa başını kaşı olayı da var.
Mesela hamileyken takviye sorduğumda, maddi imkanın varsa tabi kullan lafını çok duydum.Mantığa gel.. Param var veya yok, sen önersen bilgi versen nolur?
Sırf bu yüzden şehrimde gitmediğim kadın doğumcu,çocuk doktoru vs kalmadı.