Fatmafatma Gamze612 cakmak erdeme muayeneye gidiyorum ama daha yeniyim dogum ucretlerini bilmiyorm ama cakmak erdeme gidip memnun kalan varmi acaba
Eminesgt Fatmafatma 15 haftalığım çakmak erdem yasemin hanıma gidiyorum ilk doğumumuda orda yaptım gayet memnunum.sezeryan 1800 diye biliyorum.normal hakkında fikrim yok
Fatmafatma Eminesgt bende ayse funda demire gidiyorm memnun sunuznyani hasteneden ilgi alakaları guzel birde sezeryanda genel anestezii mi oldunuz bolgesel mi
Eminesgt Fatmafatma evet gayet ilgililer güler yüzlüler ilkinde de memnun kalmistim.benden sonra eltim,görümcemde yaptı herkes memnun.genel anestezi oldum