Merhaba 🤗 öncelikle telaş yapıp kendini üzme. Çünkü bu kan şekeri kortizon dediğimiz stres hormonu ile çok yakından ilişkili ne kadar sakin olup umursamazsan o kadar iyi, yoksa şekerin yoksa bile sınırda/yüksek çıkabilir. Anladığım kadarıyla parmak ucundan ölçüm yapılmış sağlık ocağında, damardan kan alınarak yapılması kesin sonuç verir. Doktorunun tavsiyesine uyup hastanede gönül rahatlığı ile yaptırabilirsin. Yeniden yaptırmaya da şüphen olmasın. 75 gram şeker bir kare çikolataya eşit. Hiç o kadar çikolata yediğimiz gün olmuyor mu? 😇 çok geçmiş olsun, umarım tekrarlanan testlerinde değerlerin normal çıkar 💐