Glcnazz10 Iyi aksamlar kzlar 37 haftalarda dogum yapan varmı ? Kaç kilo dogdu bebişler bilgi verrmisnz
Filizzz66 Glcnazz10 ilk kızımı 37. Haftada 2800 doğum yapmıştım çok sağlıklıydı hiç problem yaşamamıştım. Şimdi 36+4 oldum bakalım bu sefer ne zaman olacak doğumum
Melike4089 Glcnazz10 ilk Doğumum 37. Haftada oldu 2820 grm doğmuştu çok sağlıklıydı hiç bir sorum yaşamadım şimdi 38. Haftaya girdim ikinci kızımı bekliyorum haftaya çarşamba sezeryan olucam
leyla25 Glcnazz10 eltim 37.haftada doğurdu 3kilo şimdi 15günlük oldu bebiş çok şükür herşey yolunda 🙏🏼
Glcnazz10 halime21 Melike4089 Gamzelim Filizzz66 @Leyla_02 peki bi sebep varmıydı yoksa normal olarak su nişan falan mı geldi ?
leyla25 Glcnazz10 bel fıtıgından dolayı zaten sezeryan olucaktı ama nişanı geldi sabahında doktor sezeryana aldı 5gün erken doğurmuş oldu
Filizzz66 Glcnazz10 nışanım geldi iki gün üst üste bende kontrol olmak için akşam hastaneye gittim hastane bırakmadı sabah doğum yaparsın burda ilaç verip uyutalım dinlendirelim dediler. Sabah kendi sancım yok diyede suni sancı ile doğum yaptım
Melike4089 Glcnazz10 alttan çatı muayenesi yaptı normal Doğum için müsait dedi 3 gün kanamam devam etti 3. Gün aradım kanamam devam ediyor dedim acil gel dedi tekrar muayene etti hemen yatışımı yaptırdı suni sancı verdi ama açılmam olmadı ertesi gün sezaryena aldı
Serzeyyyy Glcnazz10 37. Haftada doğum yaptım ama 2 hafta gerilik vardı 35 olarak olmuş oldu. 2.480 doğdu 3.Gün 2.365 idi.
jsmn 36+6 da geldi benim miniğim 3 kilo doğdu.şimdi 7 aylık.hiiç takılmayın kilosuna küçük bebekler daha hızlı toparlıyor. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah