Mommmmmmm sanirim 23’unde ben de spinal sezaryenle dogum yapicam, henuz kesin degil ama su an 36+3 olduk ve bebegimin gelisimi geriden geliyodu. 34.haftada ciger gelistirici yapilmistir. Su an 2226 gram ve suyunda azalma baslamis. O yuzden haftaya sali kontrol edilcek ve azalma olduysa sezaryenle alinacak. Kuvoze girer mi dedim 2500 gramin altindaki bebekleri aliyoruz, guclu kuvvetli olursa cok kalmaz dedi. Ben de hic ayri kalmak istemiyorum o yuzden uzuluyorum biraz. Hic arastirmadim da nasil olur vs diye. Insallah sagsalim bebegine kavusursun canim, ben de bekliyorum simdi 4 gun gecmez 🤭