Nalandgdlnkzc Merhaba benim hamileliğimde 5 haftadayim ancak pazartesiden beri ara ara kanamalarım var sizlerde bole bişey yaşadınız mı. Açıkcasi biraz endişeleniyorum ilk gebeliğim (Doktor ya bebek yerleşiyor yada düşük ihtimali var dedi)
Begumbbb Nalandgdlnkzc yerlesme kanamasi kahverengiye donuk akinti seklinde oluyor ve 1 gun icinde bitiyor canim.Risk baslarda hemen hemen cogu gebede ortaya cikabiliyor progestan verdiysd onu kullan bebegin tutunmasina yardimcinolur zatrn tamamen zararsiz vucudunun urettigi gebelik hormonunun aynisi,bol sivi al ve istirahat et,ev islerinden kacin bir sorun olmaz hayirlisiyla
NurDemet Dikkat et ayaklarının altına yastık köy uzunma halinde olmaya çalış genelde, ben de 6. haftamda yoğun bi kanama geçirmiştim.Yerleşme kanaması da olsa risk sanki, dikkat et.Allah sağlıkla yavrumuzu kucağımıza aldırsın inşallah 🌺