Kızlar 22 nisanda kürtaj oldum pataloji sonucunda mol gebelik cıktı. beta hcg 100binlerdeydi kürtaj oldugumda her hafta kan tahlili yapıyorum ıkı gun once 0,8 di bu sıfırlanmıs demek mi yoksa illa 0 mı olmalı. Bir de rahim agzında yara var benim onu dondurmalımıyım yoksa yakmalımı bu bebeğimin saglıksız olusunun bununla ilgisi var mı lütfen bilenler beni aydınlatırsa cok sevinirim