Herkese Merhaba
Dün sabah Spinal anestezi ile ikiz bebeklerime kavuştum.Bu anı yaşamak öncesinde tahmin bile edemeyeceğim kadar uzak gelirken su an iki bebeğim ile birlikte odamızda onlar uyurken ben de bugüne kadar okuyup ilham aldığım üzere kendi hikayemi paylaşmakta karar verdim.
Anestezi ve ameliyat korktuğumuz kadar zor değildi sadece kendinize güvenmek be sabretmek önemli ben en sevdiğim müziklerin olduğu bir liste yapıp ameliyat süresince onları dinleyip sakinleştim belki size de faydası olabilir.Ameliyat sonrası bir kaç saat ayrı oluyor ama akşama doğru ayağa kalkıp inatla yürüdük ve bunu da astık.Em başta acınız ve agrınız oluyor ama dayanılmayacak durumda değil zaten isteyince agrı kesici yapılıyor su an ameliyat sonrası 2.günümüz ve her şey pozitif ilerliyor.
Şimdiden herkesin gönlüne göre olsun her şey