Aylinnh 5 ayligim zaten birazda kilolu bi bayanim çatlaklar icin ne önerirsiniz olabildigince olmamasini istiyorum yağ krem falan ne iyi geliyorsa
Meriwa Aylinnh canm bünyenle alakalı bu durum 31 deyim normal vücut nemlendiricileriyle kremleniyorum hiç bişey yok şükür biraz spor yapın etiniz sıkılaşsın bol su için vücut susuz nemsiz kaldığı için cokça çatlama yapar bide sadece karın değil göğüs bel bacak baldır heryerinizi kremleyin
Mira-mirza Bio oil kullanıyorum canım ben. 34+4 ikiz bebek bekliyoruz, hiç çatlama yok… tavsiye ederim
merveyapici Ben lierac aldım bio-oil aldım aktardan çatlak için yağ karışımı yaptırdım bebek yağı sürdüm vazelin sürdüm düzenli olarak hep bişeyler sürdüm işe giderken bile yanıma aldım lavobaya gidip sürdüm gün içinde. Annem 5 çocuk doğurmuş bir tane çatlağı yok ablamlar var 3 tane hepsi doğum yaptı hiçbirinde çatlak yok bende genetik bende olmaz diye düşündüm ama resmen 28.haftadan beri çatlıyorum 36.haftamdayım hala düzenli nemlendiriyorum hala çatlıyorum gerçekten kalıtsalda değil onu anladım eğer çatlayacağınız varsa hiçbişey engel olmuyor 😬
Zcarkit Zeytinyağı, bebe yağı, hindistan cevizi yağlarını düzenli kullanıyorum. İlkimde de çatlak olmadı, 31 haftalık olduk bunda da yok 🤗