ftsplattt Merhaba arkadaşlar bugun bi paylasimda gördüm fıtığı oldugu icin spinal anestezi olamamis genel olmus fitigi olan her gebe sezaryende genel anesteziyle doguruyorr😒😒
Berrak2244 ftsplattt ben epidural ile dogum yaptım fıtıgım var spinal de oluyor fıtık ameliyatı olmaması gerekiyor diye biliyorum sadece