0101sevo Kızlar iğneyi saat olarak kaç ayarladınız ben hergün saat 14.00′te vuruyorum. Birde coraspin ve iğne arasında kaç saat olmalı sizce ?
Sldlf 0101sevo ben coraspin sabah 10.30 da içiyorum. İğneyi akşam 10.30 da vuruyorum. Öyle önermişlerdi.
Zeynep_zey 0101sevo iğneyi yatmadan önce vurulursanız daha iyi uyurken kan, akışı yavaşlıyor çünkü coraspinide sabah içiyorum
SekerMerve 0101sevo coraspini kahvaltıdan sonra içiyorum iğneyi de akşam 6 30 da vuruluyorum. İlk doktorum öyle önermişti
0101sevo Sldlf Ben coraspini sabah 10 30 a kadar içmiş oluyorum iğneyi 14 te iğneyi akşama bırakma diye önerdiler banada canım bilemedimki