Minigimm2020 22 haftalık gebeyim sürekli sag tarafimda agri gibi ama rn cok da sanki agirlik var gibi taşıyamıyorum degisik bsey oluyo bunedir aynisini yasayan varmi surekli sag tarafimda oluyo
haziranin25i Minigimm2020 merhaba, belki bebisin sağ tarafında yerleşmiştir 🤷♀️ o yüzden ağrın oluyordur 🤗
Elfinelif Minigimm2020 benimde öyleydi nefesimi kesiyordu yat dinlen öyle geçti hastaneyede gittim bir sorun çıkmadı
Minigimm2020 haziranin25i büyük ihtimal oyle ben oyl3 düşünüyorum ama hic yer degistrmiyo her tarafda hissediyorum hareketini ama sag tarafimda agirlik gtmiyo
haziranin25i Minigimm2020 benimde aynı şikayetlerim sol taraftan 7 haftalık gebeyim ama sol tarafım sağ taraftan daha sis ve kramplar sanki oraya giriyor 💕🤭