Busrayildiz41 Bebegim27 ben her bittiginde doktoruma yazıyorum bitti ikinciye alayım mi diye o ya hep kullan diyebilir ya da agrin veya ihtiyacın varsa kullanabilirsin de diyebilir doktoruna danışman en doğrusu olur bence 😊
Okangokce Bebegim27 bn bıraktım 36 haftalığım bnde pek faydasını görmedim soda daha iyi geliyor ve hurma
Ahsen-_- Bebegim27 ben kullanıyorum 1 ay olacak nerdeyse. Suya atılandan vermişti doktor midemi bozduğu için hap şekline geçtim bir sıkıntısını yaşamadım canım
Bebegim27 Doktorum kullan diyor ama ben kullanmak istemiyorum bu haftalar yalancı sancılar başlıyormuş. Bwn onların hiçbirini hissetmiyorum kullanmaya devam edersem hissetmiycem gibi duruyor
zeynelstlmss Hll3840mhmt daha yeni canım 8+3 günlük 5 haftallıken kullanmaya başladım düşüğü engelliyormuş varmı bi bilginiz