Anneler bugün 40 ımız çıktı kızım biraz huysuz ağlamaklı bi bebişim oldu sağlık olsun uykuya çabuk dalıyor ama iki dakka içinde uyanıyor sürekli böyle dalıp dalıp uyanıyor uyuytuğum zaman beşiğine koyuyorum uyanıyor bnde annemin tavsiyesiyle bi pozisyon denedim kızımla ben yatakta yatar vaziyette emziriyorum uyuduğu zaman memeyi kendi bırakıp dalıyor ama yanından kalkınca uyanıyor gözümü kapatıyorum oda kapatıyo açıyorum oda açıyo ilginç bişe şimdi fena alıştı bnle uyumaya işim gücüm kaldı hep nasıl hissediyo bu kadar hassas oluyo anlamıyorum 🙂