Tgbaaparlar Kizlar erim ve arden arasinda kaldik modern bir isim olsun istiyoruz sizce hangisi daha güzel ya da var mi önerebileceğiniz isim? 😊
Tgbaaparlar Srzrk arden:bol rizikli,parlayan Erim:birseyin erebilecegi uzaklik,mujde,sevgi iyi bir seye isaret olan durum
Evlat_can Erim daha anlamlı tabi siz bilirsiniz bende 21.haftadayım nasip olursa göktuğ veya miraç mete koyucam
jsmn Erim biraz dalga konusu olabilir ortaokul ve lise de çocuklar çok acımasız olabiliyor isim konusunda
jsmn Erimek fiiline çok yakın olduğu için dalga geçebilirler. Eski soyadım yumurtacı idi neler yaşadım bilemezsnz.şuan kullanmıyorum eşiminkine geçtim.çocuklar çok acımasız olabiliyorlar.
Sevdaaaaaa Erim. Kadınların eşlerini çağırırken kullandıkları bi terim. Eşim, kocam gibi. Dizilerde de çok kullanıldığını duydum. Sanırım arkadaşlar bundan dolayı alay konusu olabilir diye düşündüler
Tgbaaparlar Sevdaaaaaa aynen o yönünü daha cok dusunuyoruz dalga gecilmesin bisey denmesin ne zormus isim bulmak