Elifcee25 Benimde idrarımda lökosit değeri çok yüksek çıktı kültür verdim sonucu bekliyorum. Sarı beyaz akıntı ve bazen pütürlü akıntı dışında şikayetim yok . Burada çok okumuştum elma sirkeli su ile taharet yaptıklarını . Baya bi araştırdım hem internetten hem de burada yapılan yorumları okudum . 3 gündür yapıyorum bende ve 2,5 litre su içiyorum akıntı falan kalmadı. Pazartesi çıkacak sonucum. Çıkan sonuca göre alttan muayene ederim demişti doktorum . Bide peçete koymak iyi değil onun yerine pamuklu bez tercih edebilirsiniz .