Merhaba hamişler 🥰 17. haftamdayım enfeksiyonum var ve geçmiyo bir türlü su elimden düşmüyo bol bol iciyorum,dokdorumda munurol verdi kullandım fakat akıntımın renki hep sarı bazen yeşilimsi 😭 cok yoruldum bunun çaresi yokmu? Bir kaybımda var korkuyorum 🤢