Öncelikli herkese merhaba yazmamın tek nedeni var sezeryandan asla korkmayın.Evet normal doğum daha sağlıklı olabilir benim bebegimin kanala girmemesi ve boynuna kordon dolanmasından dolayı 38+5 günlük iken sezeryan oldum.İğneden aşırı korkarım ben doğuramıcam sanırım derken herşey ameliyat önlüğünü giyinceye kadarmış Allah nasıl yardım ediyor.2.gün ayaga kalktım bgn 12.günüm çok şükür çok az agrım oldu hastanede bile agrı kesici vurmalarını istemedim asla korkmayın Allah herkese hayırlı kolay doğumlar nasip etsin.