İyi akşamlar., 32+1 im bugün, 30. haftada gittiğimde bebeğin kafası aşağıda ama normal demişti doktor. Ama bugün karnımda aşağı inmiş gibi biraz, bebek hareketlerini de aşağı da hissediyorum ve büyük tuvaletim var gibi sürekli rahatsızlık duyuyorum, belirti falan değil dimi bu, sorun yaratır mı erken doğum gibi ? Hisseden var mı aranızda