Esraesen Canım bende o haftada aynı senin yaşadığını yaşadım. Bende serklajliyim. Ve kaşık agrım çok oldu benim. Hastanede 1 gece yattım 4 doz ciğer gelistirici ve serumla da magnezyum verdiler kasılmak olmasın diye. Nat ye bağladılar sancim falan çıkmadı. Ve rahim agzi kısalım 0,8 mm e düşmüştü. Ertesi gün kontrolde 18mm e çıkmıştı. Ve 1 Sonra ki gün kendi doktoruma gittim ve 11mm cıktı rahim ağzım. Doktorum banada nidicart yazdı günde 3 kere. Zaten günde 2 de progestan alıyordum. Ve magnezyum 2 kullanıyorum. Her hafta kontroldeyim o zamandan beri. Nst ye bağlanıyorum çok şükür şancı çıkmıyor. Ama o dikişlere baskı sürekli olacak d3di doktorum. Ayaklarını dik dedi yukarı ve j9l bop dinlen hiç ayağa kalkma dedi. Ve şuan 34+4 oldum. Çok şükür. 🙏 Sizde stres yapmayın. Hepsi geçiyor. Ama emin ol aşağı baskı sürekli devam edecek. 3 gün iyi, 1 gun kötü. Maalesef bizlerim sinivida bu. Tek yapmamız gereken sabır ve dua.