Busrazmn Merhaba anneler 🙋🏼♀️ ben 4 sene önce sezeryan doğum yaptım. Simdi 8 haftalık ikinciye hamileyim. size şunu sormak istiyorum “ ikinci sezeryan daha ağrılı mi oluyor? Yoksa daha hafif mi geciriyoruz? ” ben çok korkuyorum çünkü acidan 😑****
hafsahamza Çok rahat geçti canım hiç ilk gibi değildi 1 ay sonra 3. Sezeryanimi olucam inş oda 2 . Gibi rahat gecer