Merhaba bayanlarr , ben kendi dış çekimimi gecen hafta kendim yaptım ve durumu olmayan, yada pahalı olduğunu düşünen Bursa'da yaşayan anneler dış çekimi uygun fiyata yapabilirm. Yalnızca albüm olarak cıkartamıyorum usbden veriyorum çektiğim fotoğrafları , görmek isteyen olursa instagramdan detay konusabiliriz 😊