Ozlemmmmm benim de aynı sekildeydi 🤗
Ilk aylarımda aldım on kilomu.
Sonra sabitledim ve 2-3 kilo arttı daha sonra.
Şeker yüklememde şekerimin sınırda çıkmasıyla hamur işi, makarna , pilav ve ekmeği çıkarttım hayatımdan.
Ve bir de bas belası paketli ürünleri 😊
Tabiki bir şeyi canın çok çektiğinde yememezlik yapma az da olsa ye, benim doktorum hep tadımlık ye der 😊
Bir de yediğin şeyi söyle bir düşün bebisine ve sana faydası var mı? Ben öyle öyle uzaklaştım cipsten vsden.
Çok farklı bir duygu, icinde bir can oluşuyor ve sen ne yersen o etkileniyor.
Kaldı ki bunun faydası ilk sana oluyor.
Marul , domates bol yeşillikli salata yap kendine sık sık..
Inan dikkat ettiğinde kabızlığın da geçeceğini göreceksin 🤗 tabi en az 2 lt suyu da unutmamak gerek.
Insan alistiginda diyorki ben nasıl besleniyormuşum yani ben dedim 😊
Böyle dikkat etmenin doğum sonrası kilo vermeye de etkisi olur diye düşünüyorum, hem kaliteli süt oluşmasına da faydası olur.
Kan tahlillerini de aksatma derim benim tiroitim yüksek olduğu için her ay yaptırıyorum.
Biraz uzun oldu ama umarım faydalı olur.
Ben çok faydasını gördüm yaptıklarımin.
Tabi buna yapı meselesinin de etkili olduğuna katılıyorum ama benim bunyem kilo alan bi bünye dediğim gibi 10 kilomu 5 . Aylarda almıştım ve dikkat etmeye baslamasydim şu an en az 20 kilo almıştım 🤗