Ayssima Necla38 canım benim dikkat et kendine yemene belki ilaç yaramıyordur kilo yapıyorduk doktor sana ona göre plan yapması lazım
Necla38 Ayssima tuz yasak kızartma hamur ısı yasak yemenıde frenle dedı bende dıkkat edıyorum bakalım kontrolde ne dıyecek
esrAlp Necla38 bende başladım haftada iki falan atıcaö oğlumda hergün içmiştim ama neydi markası hatırlamıyorum möllers kapsül alacaktım yokmuş oceanmummy aldım burdan bir ili kişi yazmıştı
esrAlp Necla38 balık hapını haftada iki kere falan içmeyi düşünüyorum hergün içmiştim oğlumda bunda dr bişey demedi ben kendim alıp başladım
2evlatannesi Necla38 bende iki gün oldu bu markayı kullanıyorum hayırlısi bakalım zaten meyilliyim inşallah daha da iştah açmaz 😊
Caglab Necla38 Ben de aynısını kullanıyorum 2 aydır. Kilo da almıyorum. Normalde balık hapı iştah açar evet ama ihtiyaç varsa kullanmalısınız. Çevrenizdeki insanların dediklerine kulak asmayın. Doktor boşuna doktor olmamış 😁
Busimss Necla38 ödem sıcaktan olur balık yağını da ben 4.aydan beri kullanıyorum hiçte öyle kilo yapmadı. Duosvit benim kullandığım 36 haftalık hamileyim hala kullanıyorum toplamda 9 kilo aldım.