Kızlar merhabalar ben çok karıştığim ve heyecanlıyım normalde sezeryan sezeryan diyorum belimde üç tane fıtık var diye elhamdülillah çok şükür fıtığın sesi yok temmuz 28 tarihim in olduğu zaman ben bı tuhaf oldum agrimazsa normal olacak güzel ama korkutucu ya ağrımaz ama doğumda fıtığım çıkarsa diye bu arada baya kilo aldım da