Kızlar birdaha ki kontrolüm de 38 +4 olucam doktora gittiğimde doğum olmasını istersem yaparlarmı acaba konyadan yazıyorum bu arada denk gelirse hamişler yazın doğumum selçuklu tıpta olacak bunu istememin sebebi artık iyice yoruldum o yüzden yazmak istedim 😊