Benimde hiç bir belirti yok benimde son 14 inşallah
Pazartesi doktora gittim ama çatı muayenesi falan yapmadı sancın olduğunda gel dedi artık kontrole gelme dedi yani bakması gerekmiyomuydu ya da ultrasondan görünürmüydü acaba açıklık olup olmadığı 🤷♀️🤷♀️