symnr123 merhaba arkadaslar daha oncede çok yazdım bta yukselmeyınce dış gebelık dendı daha sonra rahım içi kanama var bozulmuş gebelık olabılır dendı bugun kurtaj oldum ama değer düşmezse dış gebelık devam edyo olsbılır dendı kafam karman çorman
Busratm symnr123 Dış gebelik olup olmadığını anlamanın yolu bu canım. İç gebelikse değerin düşmesi lazım. İnşallah değer düşerde ek bir tedaviye ya da ameliyata gerek kalmaz. Geçmiş olsun.