Ceylang Hanımlar 9+4 haftalık hamileyim midem bulaniyor hatta afedersiniz cıkartıcak gibi oluyorum ama çıkartamıyorum sizde de böyle oluyor mu. Ve ağzımın tadı yok su bile acı geliyor bana 😔
Larisa Ceylang canim dr gittiginde sikayetini soyle bulanti ilaci yazar benimde 7 haftada basladi 12 haftalara kadar ilac cok iyi geldi 12 den sonra iyce azaldi. hamilelere ozel prilam dr var ondan yaziyorlar genelde ❤
Seymayldrm Çok çektim 7. Haftamdan 13. Haftama kadar halada oluyor bulantı malesef. Sen çıkarmıyosan yine iyi ben her yediğimi çıkarıyodum halada çıkarıyorum 😔 ağzımda ki kötü tat hep var zaten
Ceylang Tesekkür ederim canım gidince söylicem çünkü gündüzleri beni çok kötü ediyor kusmak istiyorum kusamiyorum
Ebrdef Ceylang kusmakta çözüm değil gebelikte malesef, kısa bir aradan sonra bulantı kaldığı yerden devam ediyor.. ilaç isteyin doktordan biraz rahatlatır, öyle tamamen geçirmiyor ama bir tık hafifleme oluyor bulantıda